22 haftalıkken tetanoz 1. Doz aşımı oldum. Sağlık ocağındaki hemşirem 1 ay sonra gel ikinci olursun dedi. Gittiğimde kendi hemşirem yoktu ve diğer hemşirede aşının olmadığını söyledi. Mart ilk haftası gel yaparız dedi. Bu hafta 31 haftalık oldum ve bu aşı etkili olcak mı merak ediyorum. Normalde hemşirem kendi takibini yapardı haber verirdi eşi kanser hastası ve takibimi yapamıyor başka hemşirede benimle iletişime geçmedi kafamda takıldı baya gecikti bu aşı meselesi diye