Gul12345kadr Merhaba arkadaşlar Bi konu hakkında kafam çok karışık biz eşimle kızıma birgül lina ismine karar verdik ben okul hayatın da vs sıkıntı yaşamasın istiyorum kimliğine lina Birgül yazdırsak ama Birgül lina olarak hisap etsek abes mi olur acaba
68selda06 Gul12345kadr ogretmemlerj lira Birgül diye seslenir okulda iki ismi varsa ikisiyle sesleniliyo arkadaslarida hangi ismi çok kullanıyorsa onla seslenir yada kızının hangi ismi tercih ederse onla seslenir ama öğretmenleri ikisininde kullanır ismin
Hayalmi Gul12345kadr öğretmenler soruyor artık …çocuk hangisini isterse onu kullanıyorlar . Oğlum hep 2.ismini söyler 🥰 ilkini kullanmaz
Gul12345kadr Syma_07 okul hayatında ilk isim kullanılıyor diyorlar o yüzden başta lina mi olsa die düşündüm
Sevgii19 @Gul12345kadr hangi isim kolaylarına gelirse insanlar o şekilde seslenir bence ben öyle yapıyorum çünkü çift isimlerde