Kizimveoglumm
Teşekkür ederim bilgi için 😊
Ben testleri yaptirmadim, anne karnında müdahale olmadığı için gerek duymadım. Ama detaylıyi kesinlikle yaptıracağım cunki doğum anında müdahale var.
Ben sadece kalp ekosu illaki çekilmeli mı yoksa kalbe bakılıyor bir sorun varsa mı çekilmeli onu öğrenmek istiyorum.. Boşu boşuna 380 tl vermeyeyim o yüzden kafam.karisti 😕😕
Bu arada amiinn hepimiz için inşallah. Sağlıkla alalım kucagimiza.. 💕