Arkadaşlar 5 hafta 6 günlük hamileyim dün hafif bir lekelenme oldu öncelikle kırmızı renkteydi daha sonrasında koyu kahverengi gibi akıntı geldi hastaneye gittim test yaptı ultrasonla baktı progestan verdi dün kullandım fitili ama bu sabah kalktığımda kahverengi bir lekelenme yine vardı endişelendim açıkçası.. 😞 normal midir böyle şeyler yaşayanlar var mı aranızda