MeltemKartal22 esenler medipol hastanesinde,7. ayımdayım ve kendisinde ikinci doğumum olacak. Gayet memnunum,sadece fazlasıyla yoğun bir doktor. Bazen bekleme süresi olabiliyor ya da muayene hızlı gerçekleşebiliyor. Ama aklınızda soru işareti kalmadan yanından ayrılıyorsunuz.