Zuleyha0404 Merhaba arkadaşlar gece ilişkiye girdim daha sonra 2 kere lavobaya çıktığımda peçeteye sildiğimde açık renki bir kan geldi sizce ne yapmalıyım normal mi
Gizemmm-61 Zuleyha0404 bende de olmuştu ilişki sonrası o zaman 30-32 arasindaydim galiba , tek silimlik kanamam oldu dedim doktora , söylemedim ilişki yaşadığımı . Genelde böyle kanamalar ilişki sonrası olur dedi önemli değil dedi
Anneperi Zuleyha0404 bende de oldu devam etmedi doktora kontrol de sordum devam etmedi dedim biraz ara ver çok zorlamadan devam edersin dedi açıklık göremedim muayene normal dedi kanama olursa tekrar gel dedi
gulsahisa5258 Benimde öyle oldu. İlişkiden sonra kan geldi dr gittim eşi aşağıya düşmüş dedi ilaç verdi ilaç kullanıyorum. Korkma endişelenme ama sabah ilk işin dr git
Zuleyha0404 Anneperi bende şuanlık bekliyorum kesildi çünkü 1 hafta sonra kontrolüm var o zaman sorucam inşallah bir terslik olmaz 🤲🏻
Zuleyha0404 Mhande 2 ay önce kullanmıştım onu geçenlerde doktorum kanaman olmadıysa sıkıntı yoktur dedi ama ilişki sonrasında hafif hafif geldi az önce baktım yoktu sildim gelmedi