Gulsumsagir5416 soğuk süt çok iyi geliyor bana öyle az da içmiyorum bi su bardağı doldurup dikiyorum zaten içim de yanıyor hem ona iti geliyor hem de mide yanmamı direkt kesiyor. Benim gebelikten önce de çok yanardı tüp mideliyim mide koruyucu kullanıyordum gebelikte doktorum yasakladı. Denemediğim şey kalmadı,muz iyi geliyor diyorlar ama beni daha beter ediyor… meyveli sakız bazen iyi geliyor, ama en iyi süt kesiyor. Gaviscon benim midemi bulandırıyor genelde rennie gibi tablet olanları tercih ediyorum talcid önerdi doktorum bana iyi geliyor ama siz de doktorunuza danışın tabi🥰