Merhaba, benim doğumumda temmuzda inşallah..Bende ağustosta Bodrum’a gideceğim en iyi tatil yenidoğanken gidişir aslında :) 1.ayın sonunda yapılacak aşısını yaptırıp gidebilirsin ben doktoruma da sordum. Ama tabii havuza denize sokmak doğru olmayabilir. Şimdiden güzel doğumlar ve iyi tatiller dilerim 🙏🥰