Merhaba kızlar, bu akşam 7 gibi sezaryen oldum, her şey şükür yolunda gidiyor, size doğum hikayemi anlatmak için de sabırsızlanıyorum ancak gazı çıkaramadığım için karnım taş gibi oldu, sanki hala hamile gibiyim 🫠
Bunun için ne yapabilirim? Kayısı hoşafı, yürüyüş, sıcak su koymayı denedim