Kızlar depremden dolayı Maraş’tan Yozgat’a geldim doğum burda olcak Allah nasip ederse araştırma hastanesinde , 36 haftalık hamileyim korkuyorum kendimi hiç tanımadığım doktora hastaneye emanet edeceğim burası hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi lütfen 😢😢