Iyı gunler kızlar 25 haftalık hamıleyım ıkıncı hamılelıgım doktorum seker yuklemesı yapıcaktı ben ilkınde yaptırdıgım ıcın bunda yaptırmak ıstemedım olmassa aclık tokluga bakılsa dedım olur dedı özel hastaneye gıdıyorum fıyatı pahalı geldıgı ıcın yaptıramadım acaba dahılıyeler bu testlerı yapıomı bılgısı olan varmı