Kesinlikle yürümeden bu iş olmuyor 4 gün önce doğum yaptım çeken bilir çıkaramazsanız cok sancı girer muhakkak acıyo macıyo demeden yürümeniz lazım sonrasına oturabilirseniz eğer tuvalete oturun çünkü ben ilk gazımı tuvalette çıkardım sonrasındada hep tuvalette cıkardım kesinlikle tavsiyem tuvalete oturmak