Merhaba herkese 36. Haftamdaym bebegim surekli sag yanima harket ediyor oyle tahmin ediyorum bobregimin oldugu kisimda cok agri hissediyorum . Bunu yasayan varmi doktoruma sordum ama bobreginde bi sorun varmi bilemeyiz dedi yaptirmam gereken biai varmi acaba