alyabebek23 Kızlar 39+2 haftalığım uykumdan uyandım şarış şarıl suyum geliyor doktorum uzan sancının gelmesini bekle sabah gel dedi çokta korkuyorum dua edin 🤲
tazecikannee alyabebek23 korkulacak bişey yok canım duşunu alıp hazırlan hastaneye git sağlıklı doğumlar olsun inşallah
Hllty alyabebek23 ay su gelince beklenmez ki benim doktorum suyun geldiğinde sancın olmasa bile direk gel demişti. Suyun azalırsa risk bebek için
alyabebek23 tazecikannee aldım hemen canım emici külot giydim iyice gelmeye başladı tekrar değiştirip bel altı girdim suya
Eceecim Hllty evet bana da doktorum her kontrolde tembih ediyo. Suyun kanaman olursa derhal geliyosun diye. Son haftalardayım şuan bekletince şaşırdım açıkcası 😕 hayırlı doğumlarınız olsun bu arada.
alyabebek23 Hllty tekrar aradı hastaneye çağırdı Suan hastanedeyim geceden beri 1 cm açıklık varmış sancım yok hala bekliyoruz
Hllty Eceecim teşekkür ederim 12 de sezaryene alınıyorum heyecandan uyuyamadım :) beklenmemesi gerektiğini düşünüyorum ben. Anneyide bebeğide riske atmak doktorun çok uykusu vardı heralde 🙄
alyabebek23 Hllty bende tedirgin oldum zaten çünkü baya çok geldi hiç durmuyordu tekrar aradı durduğumu diye hayır dedim hastaneye gel dedi bekliyoruz bebiş uyuyor uyanmasını bekliyoruz