Merhabalar birşey danışmak istiyorum yoğun bakım annelerine.bende gebelikte tekrar eden cmv enfeksiyonu çıkmıştı bebeğe geçme durumunda bir sürü olumsuz şeylerle geçti son 1 ayı hamileliğimin .cuma öğlen doğum yaptım ve yoğun bakıma alındı kilosu 2440 di solunumu kendi yapıyordu .sadece gerekli testler için denildi bugün görüş için gittiğimde enfeksiyon yok tüm kontroller temiz çıktığını söylediler.taburculugu sorduğumda biz size bilgi veririz dediler.yani şuan çocukta enfeksiyon negatif hem kendi kaninda hem göbek kordonu kanından alınan örnekte enfeksiyona rastlanmadı ama neden taburcu olmuyor diyorum iyice emin olalım deniliyor.yarin imza ile oğlumu eve getirmeyi düşünüyorum çünkü aktif bir tanısı yok ilaç solunum desteği almıyor yoğun bakılacak bir durum olduğunu düşünmüyorum bu sebeple .yoğun bakım annelerinin görüşüne ihtiyacım var.