Btlll07 Bir iki haftadır ruh halim çok kötü hiç birşey yapmak istemiyorum herşeyden sıkıldım var mı benim gibi hisseden merak ediyorum lohusa psikolojisi olabilir mi yemek falan yemiyorum 30+5 olduk 3 gün önce kontrole gittim doktorum çocuk geri kalmış dedi bir önceki kontrolümde kilosu ileriyken gerilemişiz.Evliligim ev huzurumda hiç bir sıkıntı yok aksine eşim çok anlayışlı durup durup ağlamak geliyor içimden kendime kızıyorum herşey güzel derdin ne diye ama bir çözüm bulamıyorum.Doğum korkularım başladıktan sonra bu duruma girdim sanırım bugünde eşimin anneme bu ara durumu iyi değil psikolojisi bozuldu dediğini duydum iyice modum düştü ne yapmalıyım bana yardımcı olursanız sevinirim 🙏😔
[silindi] Btlll07 yaa kıyamam annesi güçlü olman lazım malesef çoğumuzun başına geliyor böyle şeyler zaman zaman aynı şeyler bana da oluyo boş yere ağlayıp sinirleniyorum eşime karşı da değişik olabiliyorum onada çok üzülüyorum ama hamilelik işte çok bunaliyo insan sona doğru geldik ne olacak bilmiyoruz stres sıkıntı kaygı gerçekten zor zamanlar geçiriyoruz ama hayat böyle kalacak diye bişey yok geçecek bu günler güçlü dur 🥰🥰
KayraKuzusu Kuzucum bebeğin için kendini toplaman lazım,evet hormonlardan dolayı bu şekilde hissediyorsun anlıyorum. Ama toparlanman lazım bol bol bebeğini düşün onunla geçireceğin günleri hayal et bu şekilde motivasyonun yükselir
Btlll07 KayraKuzusu sanki bu duygu hiç gecmicek gibi değişik bir psikoloji içindeyim herşeyi düşünüyorum onu seviyorum karnındayken ama yok bazen onu uzun süre aç bırakıyorum diye bile çok üzülüyorum 😒
Btlll07 [silindi] birazda olsa benim böyle olmamın normal olduğunu duymaya bile ihtiyacım varmış güzel yorumun için teşekkür ederim 🥰 bazen diyorumki eşim catsada şöyle bi kavga etsem sonra rahatça ağlasam bende eşime üzülüyorum adam ne yapacağını bilemedi😄 Doğum sonrası hiç kolay değil biliyorum bu anın keyfini çıkarmak yerine neden böyleyim anlamıyorum 🙄
[silindi] Btlll07 merak etme cogunuzda aynı şeyler oluyo geçecek insAllah 🥰 sadece birazcık sabırli olmak lazım kocalara çok iş düşüyo😁