Merhaba arkadaşlar bugün 15 günlük oldu oğluşum, genel anestezili sezeryan oldum sorularınız varsa cevaplayabilirim, Bu sayfayı kullanırken buraya doğurdum yazmak nasıl bir duygu diye hep merak ediyordum bana da nasip oldu Allah herkese güzel doğumlar nasip etsin