Cerensultan Merhabalar normal doğum sonrası ip boyutları büyüktu şuan kuculdi dikiş net bı şekilde gözüküyor ama hala fikisker var geç eriyip düşen varmı 14 gün oldu 7-10 düşer diyo cikartkende dikiş alinacka falan denmedi oylenbisey olsa demzler miydi ?
Cerensultan Esraliiii ya inşallah öyledir bidaha gitmek sitemiyorum cunku onceki dogumumda bunun gibinbi sorun yaşamadım bu sefer zorlu bı doğum oldu onu yüzden gidip aldırmayi bırak hastaneyi görmek istemiyorum