ucr13 Kızlar bilen söyleyebilir mi geçen gün aşırı bulantı ve kusmadan acile gittim hiç yemek yiyemedigim bir gündür kandaki glukoz değeri 122 çıkmış bu şeker hastalığı mı demek acildeki doktor pek ilgili birisi değildi ne yapmam lazım önemli mi
Aryast ucr13 eğer tamamen açken bu değer çıktıysa sınırın üzerinde ama hastaymışsınız çok doğru sonuç da vermeyebilir testi tekrarlayın ya da evde şeker ölçüm cihazıyla kendiniz ölçün. Bu şekilde anlayabilirsiniz ancak
Aryast ucr13 bende de gebelik şekeri çıktı, çıkması durumunda önce diyetle devam ediyorsunuz. Şekeriniz düzene girerse insülin kullanmadan diyetle devam ediyorsunuz. Diyetle düşmezse mecburen insüline başlanıyor
ysmnprltn Şeker hastalığına bi kere şeker ölçerek tanı koyamazsınız. 122 yüksek bi şeker değil. Şeker ölçüm cihazı edinin bi süre şekerinizi takip edin ancak öyle anlarsınız panik yapmayın