Gecen yil bende doğum yaptığımda orada ne öğrendim biliyormusunuz her şey paraymis benimde kimsem yoktu rezil oldum resmen ama yan odada bir bayan yatiyordu onunla kolidorda bir kaç kere konuştuk onunda kimsesi yokmuş ama yanında ben hep bir bayan görüyordum çok da iyi bakıyordu sordum ona bu kim diye abla kimsem yok diye bir bakıcı bayan tutmuş kime minnet edeyim abla dedi çok da doğru söyledi benim aklıma hiç öyle bir şey gelmemişti keşke kelseymis