gizemakk 24 haftalık hamileyim yüzümde bugune kadar ergenlikte dahi sivilce cıkmadı genetik hep tertemiz ama suan sivilce ve degişik lekeler cıkıyor.. sizlerde de var mı bu durum yada sonra geciyor mu mamiler
tanritanir gizemakk benimde öyle hiç çıkarmadım hayatımda sanki ergenliğe yeni girmiş gibi sivilce siyah nokta ve lekelerle cebelleşiyorum doğumdan sonra düzelirsin diyolar inşallah öyle olur