Ben ilk qebeliqimi 8 haftalıkken kaybettim kalbi durmuş evde düşük yaptım 4 ay sonra klomen kullandım ve qebe kaldım şimdi 6 haftalık ve kalbini duymadık bir hafta sonra qel bakalm dedi Coraspirin ve Progestan verdi inşallah faydası olur saflıkla bi qebelik yaşarım korkuyorum yine aynı kötü şeyleri yaşıcam diye sizde de böyle faydası olan oldu mu