Senacnl Kızlar ayaklarım bacaklarım ve ellerim ödemleşti baya heleki ayakta kalayım ayaklarım davul gibi oluyor 36. Haftama giriyorum ama sağ ayağım sol ayağıma göre daha fazla şişiyor diğeri ona göre daha zayıf normal mi sizler de oluyor mu
carmellawaldorf Senacnl ya ben de 36+0 oldum 1 haftadır öyle bir ödemim var ki🥺 buna ne iyi gelir bilemiyorum 3 litre su içiyorum yürüyüş yapıyorum. Hareket ettikçe daha çok şişiyorum sanki🥲
pembiktavsan Senacnl 36dayım benim de öyle ☺️ ayaklarım nerdeyse 2 numara büyüdü ödemden. Çok oturunca ya da çok ayakta kalınca şişip kalıyor ayaklarım ve ayak bileklerim 🥲