Kızlaaar bugün kontrole gitmiştim 38+6ydım şuan 39a girdim an itibariylede dr suyun azalmış yarın sabah gel dedi suni sancı başlatılarak olucak ilk doğumum acayip stresliyim ve bugün gel diyecwğini hiç beklemiyordum ben evde sancılanırımda sonra giderim diye planlıyordum dr dan geldiğimden beri ağlamaklıyım çok heyecanlıyım çokta zor diyorlar suni sancıyı bana dua edin lütfen çok paniğim