Esmaarkk Merhaba kızlar tam 34 haftalık olduk küçük adamımla birde 4 yaşında abimiz var bol bol pilates yapıyoruz sağlıklı beslenmeye özen gösteriyoruz ilk doğum sezaryen ikincide mecburi öyle olacak gibi korkuyorum birazcık 🥲
yagizegemom Esmaarkk 36+2 deyiz bizde oğluşla ilk doğumum normal görünüyor bende korkuyorum birazcık🥹🐣
Btlklnc Esmaarkk 34+4 ten selamlarr bizde küçük kafalımla burdayızzz💙🤭 muhtemelen erken dogum olacak bır an önce Allah kurtarsın hepımızı dıyorummm veee şuuu gergın hallerimden kurtulmak istiyorumm normal hayatımaa gerı dönmek istıyorum😂
LeylaCan Esmaarkk tam 34 teyim 3 yaşında kızım var hamilelikten önce bol bol pilates yaptım şimdi edt oldugu için hamilelikte bıraktım 🥲 ilki normaldi bu da öyle gözüküyor yarın doktor kontrolü var umarım herşey yolundadır 🥲 ben de korkuyorum 🥲🥲
busraydnc Esmaarkk 34+1 bu hafta kontrolüm var en son 2 hafta önce gitmiştim günler yaklaştıkça korku basıyor henüz normal veya sezaryen diye karar vermedim şimdilik her şey yolunda bakalım