Caglali Yumurtlama 1 hafta var ama kasıklarım batma oluyor Ovulasyon testi kullanıyorum ama koyulaşma yok( acaba erken mi yumurtluyorum diye) Gebelik testi yaptım kaset testle gözle birşey gozukmuyor ışığa tutunca çizgi belli oluyor.
Patito__ Caglali yani bnm ovulasyon zamanlarmda hic kasik batmam olmaz. Sdce kasiklrm agrir birde bazen akintinolur seffaf uzayan. Bunun cevabini bilemeyiz. Ovulasyon testi kullan cnm hemen adetten iki gun sonra basla. Ben o sekilde yapiyom
Gizzgzz Caglali ben yumurtlama sonrası bitmeyen kasık batması ve kasık ağrısı ile anladım hamile olduğumu tabi adete 6 gün kala kesinleşti hamile olduğum
Caglali Gizzgzz ben adet bittikten ertesi gün ulturosonla rahmin içine bakıldı akşamda ilişki yaşadık Hamile kalınır mı böyle?
Patito__ Caglali cnm adetten sonra iki gunde bir devam et 18. Gune kdr Gun asirida değerlendir ovulasyon kullaniuorsan koyulasmaya basladiginda degerlendirmeue basla Genelde 12.-18. gunleri arasi yumrtlama oluyor
Gizzgzz Caglali adetten 4 5 gün sonra yumurtlamam olmuştu ovilasyon takip edersen daha iyi olur senin için