Kuzuletta 18+4 olduk ve kızım şuan karnımın içinde bildiğiniz kayıyor gibi sağa sola. Yani bazıları kelebek kanadı der, baloncuk patlaması gibi der ama elimi koyduğumda kızgın tavada eriyen tereyağı gibi kayıyor. Benim gibi hisseden var mı?
dilay_06 Kuzuletta 21+2 oldum bugün künefe yedim meyve yedim hiç ses seda yok bizim beyden. Bebişi hareketli olan anneleri bazen kıskanıyorum.
AdinsMom Kuzuletta anam keşke büyünce de böyle hissedilse kaburgalarımı kıracak oğlum sağolsun deneğe çevirdi beni napsam da anamı altına işetsem ayağım ağzından nasıl sert vurursam çıkar gibi ilk başta benim de öyleydi garip bi histi 😂
nurtanesiiii Benimki sürekli tekmeliyor gibi disardan elimi koyduğumda da hissediyorum hiç kayma hissi hissetmedim ilk zamanlar segrime olarak hissediyordum suan tekme sanırım hıçkırıyo🤷♀️😍
Kuzuletta nurtanesiiii Ya yerimmm 😍 benim kızım niye böyle tuhaf hareketler yapıyor 😅 ben de tekme isterim 🤭
babyasyanil İlk başta sadece içten hissediyordum şimdi tüm hareketlerini net hissediyorum. Parmağımı bastırdığım yere tekme atıyor dışardan göstermeye başladı cok güzel bi his 😅 20+5 im 18. Haftadan beri hissediyorum
Kuzuletta dilay_06 Bazen hiç hissetmiyorum o kadar tatlı yememe rağmen. Ama sonra kendisini belli ediyor ben burdayım demesini de biliyor bal kız🫶🏻