Ylsss Selamlar! 20 haftalık hamileyim aşırı bel ağrım var hatta adım atmakta zorlanıyorum be yatakta diğer tarafa dönmeye bile zorlanıyorum !bu şekilde bel ağrısı çeken var mı nasıl başa çıktınız🆘
Tosbik Ylsss basa çikılmıyor tatlim 🤣bnmki hic gecmedi 36.haftadayim daha da şiddetlenerek devam etti 🤠.. dogurunca geçer insallah 🙏🤗
Seyma18 Ylsss başa çıkılmıyor ki 😱 sağ kalcam da ayağa kalkınca çok fena oluyor gittikçe de artıyor 37+3 olduk baya arttı. Fazla ayakta kalmayın ve yaklarınızı yüksek bı yere uzatabilirsiniz.
Ylzpyrz 20. haftanin icindeyim ve bende de bel agrisi var...asiri siddetli degil ama kendini baya baya hissettiriyor agri