MelodyFairy hayırlısı ile en yakın zamanda bebek sahibi olursun inşallah 🙏 ama stres yapmamaya çalış, beklentiye girme. Stres yaptıkça süreç daha da uzuyor diye düşünüyorum. Vücudumuzun en büyük düşmanı stres çünkü, tüm mekanizmamızı da bozuyor. Rahat ol, beklentiye girmeden yaşayın ilişkinizi. Emin ol daha güzel olur. Ben 12 gün geçince yaptım pozitif olduğunu gördüm.Pozitif olmadan önce iki kez regl dönemim oldu , onlarda hiç test bile yapmamıştım. Bebek düşünmeye başlamıştık ama hiç beklentiye girmemiştik. Süreci keyfini yaşayarak düşünmeden geçirdik eşimle. Hayırlısını istedik rabbim de çok şükür verdi.