EcemErgen merhaba ben Hsg çektirmiştim anlatılan kadar ağrılı olmadı hatta çıktıktan sonra bumuydu dedim çünkü anlatılanlar çok korkutmuştu beni, ama iyiki anestezi yaptırmadım gerek yokmuş Gayette kısa süren bir işlem alttan muayene gibi düşünün korkmayın valla