Smyydmr EcemErgen alltan muayene gibi bişey ilaç veriyorlar sadece. Bnm rahat geçti ve rahim filminden hemen sonra hamile kaldm şuan 37+2 haftalık hamileyim. Darısı size inşaAllah 😊
Esrefiblue Dilefruz m.köy şubesinde bende yaptırdım kesinlikle korkmayın bu yeni bir teknik ilaç vererek kanalların ne durumda olduğunu bir çok açıdan röntgenliyorlar
Burcu582 EcemErgen ben anestezili çektirmiştim cok kısa sürüyor uyandıgımda adet sancısı gibi sancım vardı merak etme Zor değil Allah yardımcın olsun
snmblg Sakın bosu bosuna anestezi almayın..benki adet sancisi cekerken bayilan biriydim anestezi almadan çektirdim ve inanin normal alttan muayeneden hic bir farki yok..alttan muayene olduysaniz hic ama hic korkmayın..inanin abartiolar..
Melinoee EcemErgen Merhaba adaşım bende çektirdim. Anestezi ile oldum. Ona rağmen günlerce ağrım oldu değil gezinmek yerimden bile kalkamadım. Benim sol tüpüm tıkalıydı büyük ihtimalle. Sol tarafım günlerce ağrıdı ( dış gebelik geçirdiğim tüpüm ) Ama kimisi hiç ağrı hissetmiyor bu tamamen bünye ve tüplerinle alakalı bir durum diye düşünüyorum. Şimdiden geçmiş olsun karar senin 🤗
Prensimingeliyo EcemErgen cnm bende rahim filmi çekindim ve ondan sonra bebişim oldu hiç korkulacak birşey yok 2dakika sürüyor biraz acıtıyor ama sadece 2dakikalık Bi acı korkma yani kendini rahat bırakıp sıkmazsan daha az acır
Prensimingeliyo EcemErgen bence anestezi alma doktorum bana tavsiye etmedi 2 dakika için ve Rahim filminden sonra hiç ağrım olmadı
Deletedmom328 EcemErgen ayy hiç o okuduklarına kafa takma çook kolay hiçbişiy hissetöiyorsun inan ben anestezi felan olmadan yaptırdım gayet kolaydı
Betih03 EcemErgen ben rahim filminden 20 gun sonra hamile oldugumu ogrendim hic korkma sadece 5 saniyelik birsey suruyo ilac sikarken bebis icin deger canim anne olmak kolay degil zaten birden ilac siktigi icin bir irkilme oluyo sadece korkulacak bsy dgl
CansuAhmetalkol EcemErgen 3 kere rahim filmi çekildim ve 3 ün de de anestezi yaptırmadım zaten 2 3 dakika sürüyo anesteziye bence kesinlikle gerek yok sadece rahim filmi çekildikten yarım saat sonra benim kasıklarım çok ağırdı ve ağrısı 2 gün sürdü ama geçti inan dayanabileceğin bişey hiç korkma yani
GizemCengiz EcemErgen canım ben yaptırdım. Sana samimi yazıcam. Evet ağrıyor ve tarifi şöyle ki aynı şiddetli adet sancısı gibi. Birden vurmaya başlıyor ve birden olduğu için adapte olamıyorsun ama işlem 5 dk sürmüyor bile. Ve anestezi almanı gerektirecek bir işlem değil hemen bitiyor. İşlem bitince biraz oturdum ben kendime gelmeyi ağrının azalmasını bekledim. 5-10 dakikaya iyi hissettim yürümeye başladım. Ama o gün hep hafif bir ağrım oldu ve üşütmemek için kendimi sıcak tutmam gerekti. Ben istanbulda oturuyorum Bağcılar medicine da çektirdim ama bildiğim kadarıyla echomar diye bir yer varmış bu konuda baya iyi olan. Biraz pahalı ama işlerinde çok iyiler ve ağrı en minimum düzeydeymiş. Ben o kadar para vermeye değmez yakınlarım hep medicine da çektirdi diye cesaretimi topladım ve düşünmeden girdim. Yeterki bebeğime kavuşayım düşüncesi o kadar ağırdı ki 😊 rahim filminden sonra hamile kalan çok var ama ben ancak 6 ay sonrasında aşılama ile hamile kaldım. Benim gibi pko hastasıysan çok bekleme derim. Filmden sonra 2-3 ay dene olmazsa diğer yöntemlere geç. Bol şans. 🌸
Fatmanur68 EcemErgen Anestesi olmadan çekindim bende rahim filmini ayni adet sancisi gibi yarim saat bile sürmüyor hic korkma ve sonraki ay hamile kaldim ben insalahh sende kalirsin Allah kolaylik versin
Mylifeee EcemErgen hiç araştırma cnım anestesiye falan da hic gerek yok 5 dk sürmüyor bile adet acısı gibi yani her ay cektiğimiz seyi 2 sniye cekiyoruz kadınlar cok güclüü atlatırsın . İnşallah gerek kalmaz da bebişine kavusursun bu ay 😘🙏🏻
EcemErgen Kizlar hepinize teker teker cok tesekkur ederim 😍 ben pcos hastasıyım. Bu klomenin ve ignenin 2. Ayı .. devlete gitmiyorum özel hastaneye gidiyorum. Doktorumdan memnunum. Bana bu ay hamilelik olmazsa eger hsg istedigini söyleyince elim ayagim titredi anestezili olur mu diye sordum. Oda bana 2 dakikalık bi islem hic gerek yok kisinin gorunusune bakarakta bunu soyleyebiliriz dedi. Sen dayanırsın dedi. Anesteziye gerek yok dedi. Bende tamam dedim.ne diyim🤣 ama nasil korkuyorum var ya gorseniz 😂 bu ay hamilemiyim acaba sorusu aklimdan cikti yerine hsg acitir mi acaba geldi 😂😂 ayrica kizlar bende duydun hsg cekiminden sonra rahat hamile.kalanlari. ama biz pcos larda belki ilerki aylara atabilir. Hayirlisi diyelim ya. 😍 tekrardan elinize gonlunuze saglik cok tesekkurler cevapladığınız icin 😍
deletedmom734 EcemErgen canım ben 2 sene sonunda hamile kaldım sana umut olsun açısından hikâyemi burda paylaşmıştım postlarda bulabilirsem etikeleyrbilirm seni????
EcemErgen Kızlar bide aklima takilan bisey var aranizda hic pendik yuzyil hastanesine giden var mi? Doktoru orda olan tanidiginiz vs? Ben oraya serap hanima gidiyorum. Onun hsg cekimi nasil acaba diyan bilen varsa yardmci olursa sevnrm
Gamze612 EcemErgen ben rahim filmi cektirdim ve hafif tuvaletim varmis hissinden baska hic birseyy hissetmedimm. Ne agri ne sizi inanilmaz kolaydi. Hatta rahim filminden cikip istanbul turu yaptim yuruyerek😁😁😁 Yapan yere gore degisiyor sanirim🤔
Gamze612 EcemErgen istanbuldaysan anadolu yakasinda echomar a gittim canim.. belki gidilen yerin sistemine gore degisiyordur.. benden once girenler de benim gibiydi aci cekmediklerini soylediler.. ustelik anestezisiz.. insallahhh senin de hic acin olmazz🙏😊😊