ms_annisko Çok heyecanlıyım tabii aynı zamanda endişe ettiğim konular da var… Allah nasip kısmet ederse sabah yatışım yapılacak ve suni sancı verilecek. Bu güzel kandil gecesi sizden dua istiyorum, yarın sağlıkla kolaylıkla evladıma kavuşmak nasip olsun. 🌺
busra009 ms_annisko 41+3 üm benim de yatışım yapılacak suni sancı dedi doktor ama ne sancım ne de açılmam var 🥺 sizde durum nasıl
tecrubesizanneadayi12 ms_annisko rabbim bu mübarek günlerin yüzü hürmetine sağlıkla bebişini al kucağına ve sağlıkla çıkın hastaneden inşallah kaçıncı haftadasınız neden suni sancıyla başlatılıyor acaba çok mu ilerledi haftanız bende 39+2 oldum ama asla sancım yok karnım bile inmedi aşağı
Hllty ms_annisko ay inşallah acısız sancısız kucağına alırsın benimde sabah 10 yatışım var 12de sezaryen çok korkuyorum
ms_annisko Syma-Cnr aminnn, çok teşekkür ederim, kızımı kucağıma alma fikri bile beni çok heyecanlandırıyor :')
ms_annisko busra009 bende de durumlar aynı açılma ve sancım yoktu en son beş gün önce gittiğimde :/ bakalım inşaallah yarın göreceğiz çok heyecanlıyım ben de, Allah yardımcımız olsun…
ms_annisko busra009 ben de heyecandan uyuyamıyorum :‘) korkmuyorum diyemem ben de korkuyorum ama sonuçta sancı yani diğer türlü de bir ağrı hissedecektik nihayetinde içimizden bir can çıkıyor :’) korkuya çok kulak vermeyelim kaslarımız gerilmesin güzelce sakince gevşeyelim kaslarımız bir güzel açılsın pırt diye doğuralım 😅 Allah yardımcımız olsun sağlıkla kolaylıkla evlatlarımızı kucağımıza almak nasip olsun. Bol bol dua edelim O’na, her şey onun elinde :')
ms_annisko tecrubesizanneadayi12 amin amin amin Allah razı olsun çok teşekkür ederim 🌺 40+0 haftalık aslında doktor 41e kadar bekleyecekti ama suyun azalmış riske atmayalım dedi o yüzden yarına yatış verildi. Daha zamanınız var Allahın izniyle hayırla sağlıkla güzel bir doğum nasip olsun size de 🧡
ms_annisko Hllty amin amin amin Allah razı olsun 🌺 Rabbim kalbinize ruhunuza ferahlık versin, korkuları endişeleri silip atsın. Yarın bu saatlerde inşaallah bebişiniz sizinle olacak onu düşünmek belki korkuları biraz geri planda bırakır 🧡