Merve_4126 Dorukkusumm bende burda bekleyeyim sabah bende hastaneye gidip tahlil yatış yaptırmaya gidicem ikinci gebeliğim ilk gebelik sezeryan oldu aniden smdi de sezeryan da Sabah test yapılacakmış çarşamba doğum
elmasmehmetkarahan Dorukkusumm Kan ve idrar testi istediler benden dogumdan 1 hafta önce aldılar hepsini 9unda da doguma gidicem 8i gece 12 den sonra yemek yeme dediler
Dorukkusumm Merve_4126 benimde 13ünde sezeryanım 6-7si gibi gel anestezi doktoru görecek dediler ama sadece kan tahlillerimi yoksa başka tahliller de var mı merak ettim..
Merve_4126 Dorukkusumm bilmiyorum ki banada 6 yasa 7 sinde gel tahlil yatış yaptırmaya dediler çarşamba doğum tarihi dediler bdne ne tür tahlil merak ettim
Dorukkusumm Merve_4126 çok enteresan, daha önce ameliyat oldum ama tahlil vs alınmadı genel anestezi olmuştum birde. Bu sefer tahlil diyince şaşırdım. İlk doğumum gerçe ama doğumda prosedür farklı işliyor sanırım 🤦🏼😀
Hellobebik Yarın sabah sezeryan olacağım rutin kan tahlili için 5 tüp kan verdim ayrıca covid testi yaptılar. 8 saat aç ve susuz olarak gel dediler.
dexter kızlar aşırı kıskandım sizi, benim daha 4 ayım var Allh hepimizin bebişlerini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin