gizem3435 fikrinize saygı duyuyorum ama herkes farklı düşünüyor ben sahsen emsin taraftarıyım 😂 emsin yeterki de bi sekilde bıraktırırım ben onu benim oglum hic emmedi ama alt dişi biçimsiz büyüdü mesela ben bunun emzikle alakalı oldugunu düşünmüyorum cogu emen cocuklara bakıyorum gayet iyi durumdalar