Kızlar merhaba, 36+3teyiz. Hamileliğim biraz stresli geçiyor. Bugün kafam dağılsın dolaşalım diye dışarı çıktık ama sürekli karnımın alt tarafına hafif ağırlar girdi, bebek de çok hareketli ve artık aşağı tarafta hissediyorum vurmalarını, bir de her vurduğunda idrsr yolu enfeksiyonunda yanma olur ya, öyle sızılar hissettim anlık. Bi an sanki tuvaletim gelmiş gibi anlık gelip geçti. Çok sık tekrarladı. Akıntım da arttı çok koyu sarı değil ama hafif sarı geliyor, önceden de böyleydi 30 haftadan sonra rengi
Koyu gelmeye başladı doktorum sorun yok dedi. Bugün akıntım da biraz fazla geldi gibi. Şimdi duşa girdim rahatlasın bebek diye ama hareketlerini kalçamda (leğen kemiğimde) hissediyorum, belim de ağrıyor Biraz. Normal midir? Yalancı sancı böyle bir şey mi? Yoksa tamamen bebeğin hareketleri ve büyümesiyle alakalı mı? Teşekkür ederim🌸