Mrtbsrrr37 canım hayırlısı olsun,benimde 12.haftada kahverengi lekelenme gibi bişi oldu,doktoruma gittim,muayene etti ve fitil verdi 2 hafta kullandım dikkat etmemi söyledi çok şükür geçti,senin yerleşme kanamasıda olabilir bilemiyorum tabi benim kistte bağlı bi kanamaydı,keşke doktoruna gitsen için çok rahat eder aslında ihmal etmemek gerek