Cansu968 Merhabalar 4+3 hamileyim daha çok yeniyim ama sol tarafıma yatamıyorum normalmi hemen regl olacakmisim gibi ağrı oluyor ?
Yasemindursun Cansu968 normal canım nerdeyse doguma kadar agrin olabiliyor ama belirli bi seviyede tabikide
rumeyshaan Cansu968 evet normal buyuk ihtimalle sol yumurtaliga yerlesmis bebegin benim de hep sag kasigim agrirdi bebisim ordaymis kanaman ve siddetli agrin olmadigi surece korkma
melikeee8 Gebelikte kasık ağrısı çok normal ancak takip eden başka bir sorun var mı o da önemli. Yine de doktoruna danışmanda fayda var..