QueenMTM231120 Merhaba arkadaşlar , 7 haftalık hamileyim ama göğüs hassasiyeti dışında hiçbir belirtim yok, mide bulantısı kusma tiksinme vs. Bende mi sıkıntı var , yoksa henüz erken mi ?
Ginger_ QueenMTM231120 kimsinde olmaz canım bende de hiç olmadı yani ayda bir bebeği görünce hamile olduğumu anlıyorum inan 😁😁
262223-- QueenMTM231120 😂kız yat kalk dua et kusmuyorsun işte 1.2 hafta sonra yandım anam dersin şaka bir yana ne kadar geç başlarsa o kadar iyi ben 11+2 oldum sadece 3 kere kustum onda da sanki ciğerim söküldü
Nursaygi QueenMTM231120 Ne güzel işte mide bulantısı, kusma yaşamayacaksın belkide. Çok şükür göğüs hassasiyeti dışında hiçbir belirtim olmadı ne kusma ne bulantı daha ne istiyosun. 😁 Herkesin bünyesi farklıdır herkesin midesi bulanıp illa kusucak diye bir şey yok. 🥰
rumeyshaan QueenMTM231120 herkes olur olur daha erken demis 😂 bana da oule dediler gogsum aciyordu o kadar 16. haftamdayim bir kere kusmadim
Nursaygi Ginger_ Hala devam eden göğüs hassasiyetim ve tekmelerini hissetmesem hamile değilim dicem çok şükür çok rahat geçiyor benimde. 😁
QueenMTM231120 Nursaygi bunlar için erken mi yoksa ben de mi sorun var ,yada hiç olmayacak belki de üçleminde kaldım 😊
QueenMTM231120 rumeyshaan ya açıkçası ablam da da hiç belirti olmadı belki de bizde de olmaz bilemeyiz , ilk olunca anlayamadım pek 😂
Nursaygi QueenMTM231120 Yani bilemiyorum ki olucak olsaydı bu haftalarda başlardı diye düşünüyorum. Varsın yinede başlamasın rahat geçsin. ☺️
turkuaz_ QueenMTM231120 bence kaşınma valla belirtiler bi başlarsa görürsün 🤣🤣 benim 6 haftalıkken başladı yatmaktan başka bişey yapamıyorum
Sefanur_00 QueenMTM231120 canım merhaba 6+4te bebeğin kalp atışını dinleyecekti doktor ama duyulmadı siz kaçıncı haftalarda duydunuz bebeğinizin kalp atışını? Perşembe günü bir daha çağırdı yine duyulmazsa sağlıksız gebelik gebelik sonlandırılır dedi 😢bize dua eder misiniz rica etsem 🥺
QueenMTM231120 Sefanur_00 bende henüz duymadım daha doğrusu gitmedim 7+4 üm 8 de gidecem tedirgin olmamak adına, bir çok arkadaş 8 de duydu sizde korkmayın normaldir 🙏🏻