Gzo 194 cıkmıstı şeker yüklemesi yapılırken şehir hastahanesinde yapmıstım ordaki doktor yüksek cıktı vs dedi diyetisyene ve dahiliyeye gönderdi dikkat ediyorum 2 gün hep ölçtüm açlık tokluk şeklinde. Her öğünde suan doğum yapacagım hastahanedeki doktorum baktıgında korkulacak bi şeker değilmiş bi değer yüksek çıkmış şekerli şeylerden uzak dur cok yememeye çalıs dikkatli beslen dedi o kadar zaten gebelikte cogu kişide cıkıyomus