BetulT Sevda06_05 vallahi benimki sağda ve erkek bunu ilk kez duydum.Erkek bebek sağda mı oluyormus?😶
Ozge818 3kuzuAnnesiyim benım suan ıkısındede sag kasıgım agrıyor ılk gebelıgımdede aag kasıkyı ama kesede sola yatyordu erkek 😂 Buda sag kasık agrısı ama kesede saga yatıyor cınsıyetı ogrenınce guncellıcem 😊
3kuzuAnnesiyim Ozge818 yatisi nsil Oluyor ben diyim sana sen anla 3 kizim oluck ucude ultrasyonda ayni yone dogru yatiodu yani bas sgda ayaklar solda
Birglbiray Oğlumda kızım da sağımdaydı hep 🤭 onunla cinsiyetin bi alakask yok zaten o ay hangi yumurtadan yumurtladığınıza göre yumurtanın sağdan mı soldan mı geldiğine göre değişiyor.
Ozge818 3kuzuAnnesiyim tamam kafası sagda ayakları solda bu bebısımın eger tutarsa yazıcam sıze 3 haftaya ogrenırım net gosterırse oglumunda kafası solda ayaklar sagdaydı
AdinsMom Sevda06_05 benim %80 çoğunlukla sağ tarafımda oğlum ama bunun sebebi plesantam sol yarım küredeymiş belki orada yer dar diye sağda bilemem 29+3
Yildizsevgi Sevda06_05 ilk zamandan itibaren hep soldaydi oğlum 7. Ayimdayken 3 günlüğüne sag tarafa misafir olmustu ama beğenmedi sanırım tekrar sola geçti doguma girdigimde bile yolu ortalayip gelmedi sagolsun solda kaldi🤭
HTSY-3535 Sağ yumurtalığımdan hamile kaldım kızım sağ oğlum sağ şimdi yine hamileyim ortalarda geziyor cinsiyet belli değil ikilemde kaldık 21+4 haftalık olduk
queenmerve Sevda06_05 erkek ya da kız fark edeceğini sanmıyorum bu konunun. Benim bebeğim erkek ama solda yatıyor devamlı 😇