Conunannesi Merhaba arkadaşlar cuma günü test yaptım pozitif çıktı benim adet gibi sancılarım oluyor gün içinde yarın doktora gidicem ilk defa sizce bu ağrılar normla mi sanki adet olacakmışım gibi hissediyorum ağrılarım morelimi çok bozuyor korkuyorum da
Hafizeipek Conunannesi ben de adet sancim var adet olcam diye denize girmemiştim 1 aylık hamileymişim meğerse 😆
1850 Conunannesi benım ılk 2 ay adet olacakmışım gıbı kasık agrım oldu. Korkuyordum lavobaya gittikçe doktorum normal dedı. doktorunuza gıdınce içiniz rahatlasr inşallah hayırlı olsun sımdıden😊👍
Mvisss9 Uzun bi süre geçmiyor o adet ağrısı çok çok şiddetliyse bi doktora görün derim ama normal se 12 13 hatta 15 haftaya kadar devam ediyor
Nagihan1 Conunannesi 6 aylik olcam her ay adet sancisi gibi kasiklarima belime agri vuruyo. Cok siddetli ve kanamali olmadigi surece normalmis. Adet döngümüze denk geldigi icin ve cocuk gelistigi icin oluyomus