Havuc çok geçmiş olsun, safra asidi testi geç çıkıyor diye biliyorum ama benim karaciğer enzimlerim acilde 1 saate çıkmıştı. İsterseniz e nabızdan kontrol edin eğer değerleriniz yüksekse 4 gün beklemeden hastaneye gidin tekrar belki bi ilaç krem falan verirler bir nebze de olsa rahatlarsınız.
Bu arada kaç haftalık hamilesiniz?