Ruhsuz Sağlıcakla gel canım bebeğim 🤲🤲 Dualarda buluşalım güzel annelerimiz ,kandiliniz mübarek olsun 🤲🤲🤲
aaslim Ruhsuz ben de 16 oldum ☺️ kandiliniz mübarek olsun, hayırlısıyla sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah
Semanur0902 Bizde 23. Haftaya girdiikkk, erken doğum riskimiz var ciğer geliştirici iğnelerimizi bile olduk. Dualarınızda bizide eksik etmeyin güzel annelerr, sağlıkla zamanında gelsin inşallah 🤲🏼🥹♥️