Esra25 canim ben ilk gebeligimdw ilk 18 haftayi gayet guzel gecirdim. 18. Haftada bebegin beyninde kist var dediler. Arastirmaya gittim kist degil su topluyo gozlemlicez dediler.her hafta gozleme girsim artiyordu ama teahis koyamiyorlardi derken dayanamadim ozele gittim ve bebegimin beyninde koroid pleksus denilen bir yapinin olusmadigini, buna bagli olarak beynin su topladigini.kalp ve bobrekte kireclenme oldugunu, yasasa en iyi senaryonun sizofren olarak hayatina devam etme ihtimali oldugunu ogrendik.cok zordu ama kalbi zor durumdaydi ve beyin organlara komut veremedigi icin yavas yavas organ gocumu oluyordu. Ben de aldirmam dedim . Ama bebegimin bensiz yasamini bi birey olarak surdurmesi mumkun olmayacagini ogrendim. Hala cok agir yasiyorum bunu ama sonlandirmaya karar verdik. Allah dusmanimin basina vermesin.anlatilmayacak kadar zor. Beni en cok sey yaralamisti.benim kucukken bi arkadaaimin kardesi rahatsizdi engelliydi.ve surekli ameliyag enfeksiyon cok sikintidaydi.daha sonra vefat etti.hep o geldi gozumun onune. Kendi bebegimi koudum onum yerine. Yasarsa Dunyaya geldigi anda kalp ameliyati olacak. Sonra beyin komut vermedigi icin baska bi yeri. Hep bi eziyet. Cok zor kabullenmek bunu goze almak. Kiyamazken bu sekilde karar vermek daha da zor. Ama bugun haberlerde bisi gordum.down sendromlu bu kadin , annesi babasi vefat ediyo.amcasi bakiyo ve dövüyorlar. Kime emanet ederem guvenerek dunyanya getircez.bilmiyorum belki yanlos bakiyorum.bu konuya ama zor canim Alah hayirlosini verain insallah