Nevaninannesi Selam kızlar Iva Natura Marka Bebek şampuanı, pişik kremi ve bebe yağını deneyimleyen var mı? Memnun musunuz? İçeriğinin temiz olduğı söyleniyor. fiyat olarak da iyi. Tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum