Kızlar merhaba 28+4 deyim bugün bebeğim hiç hareket etmedi sabah içinde dolandığını hissettim ama güçlü değildi şuan çok tedirginim iyi mi diye acaba dün ev taşıdım ve son günlerde taşınma telaşından ister istemez yoruldum bugün de yorgun hissediyorum kendimi acaba bu yüzden mi sizde durumlar nedir