Benimde şuan 6+4 daha kalp atışını duymadık kendisini de göremedik ama geçen hafta 5+3 de kesesini görmüştük çok az kahverengi lekelenme oluyor çok minik minik 1 gün oldu 2 gün durdu şimdi bu sabah yeniden olmuş çok korkuyorum bende acaba ters giden birşeyler mi var diye içim içimi yiyor doktor cuma günü gel demişti 😢