guzelanne01_ 6+6 hafta 6 günlük du kese var bebek yok kalp atışı yok doktor bana şuan senin degerin 10 bin falan olması lazım dedi baktık kanda 3000 3 gun sonra gittigimde keseyi de zaten çok küçük olduğu için alttan görebildiklerini söylediler daha sonra hiç gorunmedi 14 cm de kalmış kese bebek yok gelişmemiş boş gebelik geçiriyorsun dedi sonra da hiç gorunmedi zaten benim 2. Gebeliğin çok şükür bir oğlum var ben onda kalp atışını da duydum bu haftada kesenin içinde bebek de vardı