Kızlar ben 13 haftalık hamileyim Can hastanesi Mehmet Şükrü Budak doktorum aslında işinde çok iyi ama cok ciddi gülmüyor şakalaşmıyor biraz resmi. Ben bu süreçte beni biraz daha rahatlatıcak yanında çekinmeden soru soracağım bir doktor istiyorum. Ekol hastanesi İrfan beye giden var mı nasıl biri ve muyane ücreti doğum ücreti nekadar bilen var mı?