Qmel Merhaba şuan 38haftalık gebeyim doğum için doktor 39. Haftayı bekliyor bu durum normal mi ? Olması gereken zaman 39.haftaymış
hulyaakgn34- Qmel normal riske atmamak adına bu haftayı söylemiş olabilir çoğunluk olarak 40. Haftaya kadar beklerler ama doktorunuz 39 dediyse bi detayı olabilir
Qmel hulyaakgn34- Nst bakılıyor her hafta sancım normal çıkıyor çok şükür kızımız da sağlıklı bir sorun yok 🙏🏻 Sanırım sancı olmadığı için anne karnında biraz daha kalması için yanlış mı düşünüyorum bilmiyorum tabiki ilk gebeliğim olduğu için